سبکهای موسیقی


شيطان پرستي

موسيقي هاي شيطاني سبكهاي مختلفي دارد اما شايد متاليكا و بلك متال مهم ترين سبكهاي موسيقي در خدمت سيطنيسم باشند .

متاليكا يا همان موسيقي تاريكي موسيقي است كه هيچ واژه ارزشي در آن يافت نميشود دعوت به تاريكي و شعار هاي ضد اخلاقي ،فحاشي ،خشونت و اعمال كثيفي چون خوردن خون و ادرار و مدفوع در كنسرتها  وحمايت از همجنس بازي از جمله  ضد ارزشهاييست كه بر فضاي متاليكا حاكم است اين گروه  در حمايت از هم جنس بازي وقاحت به حدي رساندند كه در سالروز مرگ كوئين هم جنس باز مشهور امريكا آلبوم خود را به ياد او منتشر كردند تا همه از اين اعتقاد سخيف آنها مطلع شوند .

بلك متال نيز چيزي شبيه متاليكا از حيث آرمانيست و تنها تفاوت آنها در سبك نواختن و استفاده از آلات مختلف موسيقي ست و حتي بلك متال به خاطر آنكه بعد از متاليكا ظهور كرد به مراتب ضد ارزشي تر از متاليكاست.

آنچه جالب وقابل  توجه ميباشد اين است كه در موسيقي هاي شيطاني هيچ اثري از لطافت حاكم بر موسيقي هاي ديگر يافت نميشود و اين موسيقي بيشتر بر روي سازهاي خشن وفريادهاي ناموزون تكيه دارد.

چرا موسيقي ؟

حال اين سوال مطرح است كه چرا شيطان پرستان از موسيقي براي ترويج افكار خود استفاده مينمايند در پاسخ آن جواب هاي متعددي ميشود داد اما آنچيزهايي كه مهمتر از همه مينمايد اين موارد است:

1 موسيقي هايي چون متاليكا و بلك متال يكي از پر حاشيه ترين موسيقي هاست تا آنجا كه روابط آزاد دختر و پسر و اعمال خلاف عفتي كه با بهره گيري از روح اين نوع موسيقي ها در حاشيه اين كنسرتها صورت ميگيرد از جذابيت بالايي برخوردار است تا آنجا كه به عنوان يك جاذبه قوي ميتوان از آن ياد كرد .


2 امروزه در هر خانه و يا مغازه اي و يا حتي در جيب افراد ابزار تكثير و انتقال اين نوع موسيقي وجود دارد و اين راحتي در تكثير و آسان در دسترس بودن يكي ديگر از دلايليست كه شيطان پرستان به موسيقي روي آوردند .


3 قدرت نفوذ بالاي موسيقي شايد دليل سومي باشد كه شيطان پرستها را در استفاده از موسيقي مصمم نموده است امروزه در خانه ماشين هاي شخصي و عمومي محل كار موبايلها و حتي اسباب بازي بچه ها از اين نوع موسيقي استفاده ميشود پس اين وسيله با نفوذ حامل خوبي براي يك اعتقاد مخرب است و شيطان پرستها از اين حامل به خوبي استفاده نمودند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:,ساعت 18:6 توسط فاطمه| |


Power By: LoxBlog.Com